gästbloggning Victoria

tjena, Filippa har inte uppdaterat så mycket när hon varit i Danmark, och nu är hon påväg till Spanien, så jag tänkte att jag håller igång hennes blogg lite :) 
 
sitter och kollar på gamla och nya filmer och bilder på mig och Tiara. och det är vissa minnen med henne jag aldrig kommer glömma.. 
 
första gången jag red henne: har inga bilder eller filmer från den gången, men åh herregud vad hon har förrändrats sen dess.. 
 
när jag hoppade 115cm med henne: jadu, det kommer jag aldrig glömma tror jag! då var hon den där tjocka, lite lata ponnyn, som inte riktigt kunde hoppa så bra, och Filippa flög över 70 cm med henne! :D 
översta bilden är Filippa och Tiara över ett stigsprång på 50 och 70 cm, undre bilden är jag och Tiara som kämpar oss över en 115 :D 
 
När hon bugade på riktigt första gången: riktigt maffig känsla, när en häst ställer sig på knä brevid en! vi hade endast tränat de några gånger, kanske 4-5 gånger.. 
ryser av att se bilderna.. grymma Tiara! 
 
När vi lastade ponnysarna och åkte hem till Filippa: det var inte jättelängesen, men det var en av dom bästa veckorna i mitt liv, tack tack tack finaste Filippa för den grymma tiden! 
dom två finaste ponnysarna i samma transport! 
 
och massor med fler minnen ska vi fyra skaffa oss tillsammans. Filippa & Tiara, Victoria & Zeppelin ♥
snart ska vi även ut på tävlingar, och grooma varandra! 
 
kom hem nu Filippa, så vi kan sätta igång den bästa tiden i våra liv! Ponnytiden! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0