på pappas jobb! :D

sitter på pappas jobb och mår sådär tror jag har lite feber! :( Victoria åkte hem igår p g a hennes mage! de började i ondags kväll och sen blev de bara värre under natten och sen på morronen åkte hon hem för att vila upp sig men då fick hon feber och stannade hemma en natt! vi får se hu hon mår idag! :( inte roligt! jag blev orolig! i ondags red vi dressyr på ängen, Tiara var kanska tittig och då tappar vi båda fokuset men de gick bra tillslut. igår red mia Tiara, jag känner mig hängig så pallade inte rida! jag var i hagen och mös lite med Zeppelin. kan tyvärr inte lägga ut några bilder just nu, har en dator på pappas jobb och i den finns de inget!
 
här finns de bilder på när vi red på ängen: ---> http://teamarab.blogg.se/2012/july/victoria-filippa-och-tiara-pa-angen.html
 
 
puss o hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0