Dagen

Dagen har varit bra, och ganska soft.

I skolan har vi simmat hela dagen. Jag bor ju typ precis vid busstermenalerna i Danderyd, och där kliver min klass av så jag gick 08:50 och då fick jag vänta ett tag. Sen slutade jag 11:30. Så deee var en nice dag!

När jag kom hem åt jag mellis och sen kom mamma och vi åkte till stallet. Tiara brunstar som in i bomben så hon kan verkeligen inte så still när hon är själv i stallet... Och jag pallade inte me henne längre så jag frågade när Cecilia när hon kommer, så medans jag väntade så fixade jag lite saker i stallet. Sen kom hon och vi tog in dom andra hestarna, då blev Tiara lugnare och då kunde jag fixa henne och rida :))

Ridningen gick toppen, hon gick jätte fint i form, vi hoppade 50 cm bara för att komma bort från dressyren ett tag, sen fortsatte jag med dressyren då gick de ännu bättre! :))

Go kväller


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tiara är verkligen bångstyrig...men ni var så fina på ridbanan :-)

2012-10-17 @ 22:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0